Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2015 19:40 - Простотията човешка няма граници
Автор: kiko0blogger Категория: Политика   
Прочетен: 972 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Човешката глупост е бездънна яма, която е готова да поглъща все повече и повече мозъчни клетки! Изумително е как човешкият мозък може да бъде промит, особено в партийно или политическо отношение!
Другомислието естествено не се приема добре и могат да те изкарат от гнида до извънземно, което ей сега се е регистрирало в някоя социална мрежа (сякаш това е грях) именно, за да трови животеца на любимия кандидат!
Е не, драги ми смехурко! Някой имаме и друг живот и не е странно, че социалната мрежа е само и единствено средство към друга по-висша цел! А ИМЕННО популярност на това, което искам да кажа! 
Този Блог пък е регистриран специално за този, които очаква да съм поредният, който ще козирува на напудрения му пристъп на логорея, а също и за тези дето са му фенове! Не, вие не заслужавате достъп до другия ми блог и до това, което творя! ВИЕ ще получите само това специализирано пространство, в което на дълго и на широко ще обяснявам колко сте ЗЛЕ!
Освен това от днес страницата на Кирил Аврамов във сциалната мрежа ще служи само за популяризиране на този БЛОГ, който както вече споменах, ще ми служи да не ви спестявам нищо!
ЩЕ ПРОДЪЛЖА ДА КОМЕНТИРАМ това, което мисля и няма да ви спестя нищо, защото НЕ ЗАСЛУЖАВАТЕ МИЛОСТ! 



Гласувай:
2



Следващ постинг

1. 1997 - От сега казвам Не обичам да ме бичуват
13.09.2015 21:24
"НЕ ЗАСЛУЖАВАТЕ МИЛОСТ!" Хм.
Не обичам да ме бичуват не вярван в месии с камшик в ръка, но ако си решил да бъдеш Антихрист, твоя работа.
Толерантен съм към хорските особености. 1997
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kiko0blogger
Категория: Политика
Прочетен: 5635
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031